CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 17, 2008

ari nie dlm sejarah...
hahahah...
aku degn penuh kesakitan dan kemalasan g kelas ari nie...
ada kuiz la katekn...kuiz terjemahan...
aku jwb dgn penuh slumber...pening kpale aku neh...
hem...pastu naek atas jmpe puan noor...
cian puan demam....hemm...
pastu lak aku g tlg pn tgk bebudak sem 2A...tp aku kua coz organiser aku tertinggal r kt BK 4.9...
pastu dgn ke sakit....megah aku naek blk..
peh nak mampos dh nie...
dh r kaki sakit..kate otai mane tau erti sakit...
hem...ape lg eh???
ha...pastu aku surf internet...best nyer...buat pe g..wt blog r...
hehehhe...hem pn jgn lpe yerk roger sye ble nk g 'ekspedisi panjat gunung ledang' tuh..
nak ikot r...mmg teringin gle...heheheh
jgn lpe tau anak PA puan yang comot neh...hidayatun nadeyya...
har3x...peh tak tahan...
kang ptang xda kelas tp byk assignment...
dh r pent neh...huhhuhu penat nyer....
itu je kot setakat neh...k r

sekian terima kasih...
bubye...

0 comments: