CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, March 24, 2008

Isnin...24 Mac 2008

assalamualaikum...
hari yang gelap kini sudah terang....itulah hidup aku skunk coz ari nie dmam aku dh okey...
hem..cume batuk sket jerk...
aku agak keletihan r ari nie...pening r kepala aku ne...
knp ek???tah r...mlm td dh r gaduh ngan balak aku...
tp dia dh pujuk aku blek...tp aku tak layan mesej dier...
peh....lantak ko la atunz...sape suh cari pasal...
hem....ari nie kelas smpai petang....peh...fining kepala gue...
waaaaa....capek gue...penat nak mampos...
mlm td tgk kumpulan Saujana...best...ada sowang mamat dlam group tu bapak cute gler...
name die shahir...hehehehhe....
gatainyer...
rindu r kt umah...lg 2 minggu baru leh balik....har3x...
k la tau...jmpe g sok yerk...muuuuuaaaaahhhhh.....

0 comments: